solsidan

Nyss sett solsidan och det var bra som vanligt :)
Sen såg jag lite på time out och nu är det reklam men jag satte mig här ist. och bloggade ,visst e det bra?
Imorgon efter skolan ska jag va med issa och vi ska plugga och troligen fota tror jag! hennes dator e snart bombad med bilder på oss haha!
Och så har jag packat min skolväska så nu har jag alla min böcker tillbaka till skolan, fick ju hem när jag var sjuk hade ju missat en hel del så väskan e hur tung som helst !
Det här blir sista inlägget för ikväll
ses
tänkte säga dagens outfit till imorgon ,jag lägger ej upp nån bild men säger vad jag ska ha på mig:
jeansleggins: lindex
svart linne: gina tricot
vit t-shirt: lindex
svart tjocktröja: bik bok

hare bra!!! :)
kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0