ÅRET SOM GÅTT...

jag älskar dig

Nyårsafton idag då, en hel vecka sen det var julafton. Det går så fort! Har väl inte så mycket mer att säga än att ni får ha ett gott nytt år 2012 ... 


Året som gått

2011 har vart ett bra år, precis som alla andra åren,Haha. Det största minnet med 2011 var när vi åkte till London tror jag, en väldigt rolig resa om man är sugen på att upptäcka saker och intresserad av shopping. Vet faktiskt inte vad som har vart det sämsta minnet utan att det finns en del dåliga saker också såklart. Har även lärt känna nya människor detta år, och haft jäkligt kul. Så hoppas på att 2012 kommer bli en minst lika bra år, om inte bättre såklart. 2010 kommer jag nog ha fler minnen från än 2011, för under 2010 så hände mycket mer, och allt kändes mer nytt. 2010 är iaf ett år som jag kommer att minnas ett bra tag framöver. Och vet faktiskt inte vad jag har för nyårslöften, brukar faktiskt inte ha det, men något kan man ju komma på. Vad har ni för nyårslöften?


Kommentarer
Postat av: moufieeh

sv; jag svarar på kommentarer :)



hihi nej, det är inte bloggsvar det är blogresponse och det är gratis, du behöver ingen inbjudan eller så :) gå in på blogresponse.com :)

kram

2011-12-31 @ 11:48:07
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Madde - en fotoblogg <3

kollar lite på bloggar, vad ska du göra idag då ? ;)

2011-12-31 @ 12:01:03
URL: http://madeleinenilson.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gott nytt år! :)

2011-12-31 @ 16:23:19
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0