Miss you darling,du är saknad älskade du..



Mitt alldeles egna lilla mongo ,jag älskar dig något så sjukt mycket ska du veta .Du är verkligen speciell och så otroligt skön person,när du skrattar skrattar jag ,vi kan skratta åt något så idiotiskt men jag bryr mig inte sålänge jag ser dig skratta år jag bra.Du är också sveriges snyggaste och du är cool ,tjejen.Just nu sitter du säkert på något lyxigt hotell 143 mil ifrån mig,men du finns hos mig ,föralltid i mitt hjärta.Du är inte som någon annan för du är unik,ett unikt supersött liten mongobarn som jag älskar .Haha,jag och du är sveriges galnaste typ.

Jag tror sverige fattar att jag saknar dig nu så tänkte bara hälsa dig att du ska ha det underbart i london sötis!

                                 ♥Pusssssssssssss♥ hoppas du bjuder på bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0