London 2011

London 2011


Nu är jag hemma från underbara London. Allt har vart kanon utom att jag inte mådde så bra det 2 första dagarna, men det gick okej ändå. Vi har shoppat jätte mkt, tänkte ladda upp en bild sen på bara det jag har shoppat!
Vi har gått på madame tussauds, det är kändisar som är gjorda av vaxdockor, skit ballt säger jag bara. Laddar upp de bilder imorn. Sen har vi sett jätte mkt som t.ex. London Eye (det stora parishjulet) ,vi har sett Big ben och gått på massor av kända gator. Har vart på piccadilly circus! och massa mer.. allt har vart super.
Kommentarer
Postat av: Isabella-foto och vardag

fina bilder :Dhade du me systemkameran? <3

2011-08-06 @ 13:48:14
URL: http://ihmk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder! :D

KRAM <3

2011-08-06 @ 19:15:28
Postat av: Ebba

Fina bilder! :)

KRAM

2011-08-06 @ 19:15:50
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0