onsdag

Hejhej!
nu är jag hemma!
När jag kom hem så var min syrra hemma, hon har varit i Budapest med klassen i en vecka så det var kul att få se henne igen ;)
Dagen gick bra, vi hade sovmorgon idag så vi började inte förens 9.50 så det var skönt så då slapp vi den långa so-lektionen ,och gick direkt på fysik... inte lika roligt uscchh'
sen hade vi bild,lunch,kemi och det sista var spanska å det var helt ok... vad går ni i för språk?
själv går jag i spanska!
Såg oxå nu att headern hade ändrats,kanske inte riktigt som jag ville men det blev okej så det får duga ett tag :D
vad tycker ni? <3
nu ska jag gå, snart äta oxå,puss hejs ses :D
jag å syrran i somras..
Kommentarer
Postat av: patricia

kul :D lycka till!

2011-04-13 @ 17:57:45
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0