1 april

Hejhej :)
Fredag idag då, så hur har eran fredag varit än så länge?
Själv så har min fredag vart bra, började med att jag börja vid 9 och då hade vi mentortid sedan rast sen spanska sen lång rast/lunch och då tog jag å några till bussen till stan för att äta på mc donalds å det var gott och efter det så tog vi bussen vidare till idrotten som vi har i stan så det passade bra. På idrotten hade vi redskap, de roligaste enligt mig så det var kul så då gjorde vi övningar med redskap m.m ...
sen åkte jag till mammas jobb och sen åkte jag med min pappa + bror så nu är jag hemma och ska ta det lungt .
ikväll börjar oxå talang det ska nog bli kul, sen imorgon kommer 2 kompisar hit till mig :)
Hörs! PUSSAR <3
haha gjorde en lite slarvig bild på photoshop !
Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Ha en trevlig kväll! :) ♥

2011-04-01 @ 17:32:53
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0