Home :D

Hejhej!
Idag är det fredag,yees :) fredagsmys ikväll framför tv:n (Y)
Men det som inte är lika bra är att när man tittar ut genom fönstret hela tiden så snöööööar det, SKIT OXÅ ,varför ska det börja snöa nu när det äntligen börjat försvinna ,,,,inte kul :(
men hoppas att det smälter bort snabbt för det är mest bara slask av det!
Kom hem från stan för ett litet tag sen, köpte en vårjacka som jag trodde att jag ska få använda snart och det kanske jag kan,men nu är det fortfarande ganska kallt ute. Sen köpte jag 2 linnen ,ett helt vanligt och sen ett lite somrigt,, hih längtar tills man kan börja köpa och använda sommarkläder,det bästa som finns :) hihi
Kan kanske ta kort på det och lägga upp om ni vill! Vill ni????
Vi hade ju idrott sista lektionen å typ första gången som det var riktigt kul för nu ska vi börja med redskap typ och innan de har vi bara kört bollsporter typ och det är inte kul tkr jag... så idag körde vi hopp med satsbräda och lite staffeter ;)
Hörs senare, nu ska jag nörda photoshop (Y) :)
puss <3
Råka skriva allihoppa med 2 p ,**allihopa*** men skitsamma !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0