Home sweet home.....

Hejhej!
Kom hem för ett tag sen. Dagen såg ut såhär: vaknade vid halv 8 åkte bilen till skolan vid halv 9 kanske ,va hos min kompis ett litet tag och sen gick vi till skolan och vi började 9 ca.
så första lektionen hade vi mentortid vilket innebär att man pratar om vad som hänt och om man ska få information av lärarna och pratar om prov/läxor m.m
men idag hade vi klassråd och tog upp vissa saker om elevrådet.
Sen hade vi spanska i 50 min och sen så slutade vi halv 11 hih fett skön dag:) va i skolan i 1.5 timme..
sen åt vi och sen gick vi hem till Isabella ,vi gick en fotorunda runt hela pershagen typ i 2 timmar, riktigt skönt.
Så jag har med mig bilderna hem eller vad man ska säga, fick låna issas minneskort så jag också kunde få bilderna, men det är mer än dem bilderna från idag ,det är från massor med gånger innan när vi har varit ute och fotat, tror att det är 821 bilder som jag ska ta till min dator.
Sen när vi kom in så var vi lite trötta så då tog vi en glass och tittade på tv.
Och nu är jag hemma och idag är det FREDAG ,sköntskönt :)
ska självklart ladda upp vissa av bilderna,men måste ladda upp dem till datorn först så det blir i inlägget lite senare.
Hörs sen<3
En bild på mitt öga från kryssningen ;)
Kommentarer
Postat av: Jens

vad du tycker om Lady Gagas nya hit Born this way :)?

2011-03-11 @ 17:12:58
URL: http://Jensnorell.com/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-03-11 @ 17:47:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0