every time i see you i will be just as happy

Hejhej!
Dagen har varit bra, hur har eran dag varit?
Det var en skön dag idag för vi hade inte dem 2 sista lektionerna, vi skulle först bara inte ha musik, men sen dem 2 andra grupperna hade ingen bild heller och då fick vi också missa fysiklektionen och det var tur att det just var den lektionen haha :)
Sitter nu iaf på mammas jobb, vi fick sluta vid 1 och då tog jag bussen till mamma, men när jag går den sista biten så kommer min bror körande och jag blev skiträdd, han är brevbärare just nu så då följde jag med honom och delade ut lite post hih sprang i höghus å sånt ;)
Mamma slutar 4 alltså om ca. 45 min och då ska vi handla mat och sen drar vi hem så när jag kommer hem så laddar jag upp massor med bilder, är så himmla trött på alla bilder för det känns som jag har laddat upp alla och dem e bara tråkiga. Har ju inga bilder på deras kontor dator.
Förresten, alla bilder som jag laddar upp är tagna av mig så ni vet och dem bilderna som jag skriver att dem inte är tagna av mig men det är ganska sällan som jag laddar upp bilder som är icke tagna av mig, men typ bara laddar bara upp de bilder som jag har tagit själv.
hörs senare <3
Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jaha okej, ska åka till min mor och bli bjuden på middag faktiskt, kan va trevligt :) btw, nåt bra tips på en melodifestivals vinnare som jag kan illustrera? <:

2011-03-10 @ 17:56:21
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0