bakat semlor

Hejhej!
Förlåt för sen bloggning men kom nyss hem.
Har svarat på era fina kommentarer också och tack till tipsen om systemkamera :)
Skolan rullade på som vanligt, jag och mina 2 kompisar fick baka semlor till låg- och mellanstadiet det var kul, vi gjorde kanske över 40-50 semlor så mkt blev det. Och då fick vi skippa kemin för hon behövde hjälp med att baka så det var bra, men fick då en liten läxa som vi ska göra så ska göra den senare tror jag så har jag den gjord ,hah man är verkligen smart, när man väl inte har fått läxor så ber man typ om det men inte riktigt så var det ju.
Ska försöka blogga ett till inlägg sen efter maten och efter jag gjort kemiläxan ;)
Hörs <3
Jag å issa förra våren tror jag! <3
Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

tror du facebook kommer läggas ned?

2011-03-09 @ 18:13:47
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0