The warm weather makes you happy

Jordbubbar är verkligen sommar...
Foto Jag
Kamera Sony a390 /18-55 mm
Idag så började vi 9 ungefär, så först hade vi mentorstid och då pratade vi om nästa vecka. För vi har inga riktiga lektioner nästa vecka, ska bli jätte skönt men det känns lite onödigt att gå i skolan då, hah. På tisdag åker vi iaf till stockholm och går på ett museeum och sen får vi gå själva också å äta och sånt.
Sen hade vi spanska och då spelade vi ett spel och kollade på en liten kort film, nice! sen hade vi långlunch/håltimme och då gick vi hem till issa och åt en god lunch med massor av saker hah. Gott var det iaf. Sen hade vi idrott i det varma vädret och det var väldigt jobbigt, men vi körde en ganska rolig lek. Sen tog jag bussen och mötte upp mamma å då gick vi i en liten stund och sen åkte vi hem med pappa. Så nu är jag hemma och ska bada nu tror jag.
Kommentarer
Postat av: isabella-en fotoblogg

jordbubbar e sommar1!!!

2011-06-10 @ 19:20:12
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0