Tisdag

Hejhej!
Förlåt för jag inte bloggade igår, men var hemma väldigt sent å behövde plugga lite å sånt..
idag är det iaf tisdag och kom hem för ett tag sen, har ätit å lite sånt. Men fick reda för ett tag sen att vi inte har något kemi prov imorgon sa min kemilärare utan att vi har det efter sportlovet istället, bara så ni vet.
Så på torsdag är det eng prov, har pluggat lite på det men pluggar på det resten av imorgon sen så ska jag göra spanska prov på fredag för var sjuk förra veckan när dem gjorde det. Så måste in och börja vid 8.15 ist. för 9 på fredag, verkligen roligt men så är det när man är sjuk...
Aja sluttjatat om skolan, nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och sånt, hörs!
ps. glöm ej att kommentera !:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0