sjuk :(

Hejhej! Sitter här hemma och är sjuk fast idag mår jag bättre. Har varit borta en hel vecka från skolan, snacka om att jag har missat mkt. Fast har vart väldigt sjuk...
Snart ska jag gå å plugga allt som jag har fått hem + att jag har 2 prov nästa vecka, ska väl plugga lite till de med !?
Idag är det iaf fredag, skönt! Hoppas jag är frisk i helgen vill liksom inte sitta inne en helg till ,vi ska oxå på 2 kalas ett på lördag och ett på söndag ,vet inte om jag kan gå för måste plugga å sånt men får se ,hoppas det går! :)
Sitter och messar med min kompis... dem ska snart ha idrott ! ;) vill oxå vara i skolan nu, saknar kompisarna! <3
Juste nu kom jag på att jag måste ge min kanin mat ,hejdå :))))
Läs min andra blogg http://www.namnetfrida.blogspot.com/ det är den jag uppdaterar på !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0