kvällen

Hej igen!
Har precis tagit en varm dusch, dock duschade jag inte så länge men ville sitta vid datorn lite innan jag ska se på tv..
Har checkat fb och bloglovin ,den vanliga rutinen, haha nejdå!
Imorgon ser lektionerna ut såhär: först eng prov på sv lektionen sen sy-slöjd,lunch,matte,fysik,musik en ganska lång och väldigt väldigt tråkig dag, hatar verkligen torsdagar den värsta dagen på hela veckan tror jag...men det är för att den dagen e så seg ,sen kanske vi nt har värst tråkiga lektioner men aja
Kl. 8 ska jag se på mästerkock, ett ganska roligt program, det handlar om att man ska laga mat å sånt hih...
Hörs imorgon tror jag
(sista inlägget för idag)
sommaren-2010
Kommentarer
Postat av: isabella

Haha,sötnos...Det där lät faktiskt lite roligt <3

2011-02-24 @ 07:23:55
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0