Miss you so

Miley Cirus
Vet inte riktigt vem de e ,men står likadant som honom
Jag och Russel Brand ,(igga mig på bilderna)
Robert Pattinson
Syrran, Shrek och jag...haha
Hahah skönaste bilderna av de alla tycker jag, syrran, den kända uppfinnaren och jag...
Haha ,Klara ska ju så klart göra något lite roligare som ni ser...
Jag och Bob Marly
Det var typ alla bilder eller iaf det mesta från madame tussauds.
Nu är sysslingarna här och de ska sova över, så ska gå och fortsätta spela lite spel med dem och syrran.
Saknar dig skit mycket bästavän. Älskar dig så mkttt.
Vi ses troligen på måndag ♥
Kommentarer
Postat av: Vendela

sv:Haha,båda ni var skit söta:D Är ni i London? :)))

2011-08-07 @ 21:46:58
URL: http://nyrenwendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0