The sun only shines on us

Hejhej!
fredag idag, riktigt nice + att det är jätte fint väder idag, idag kändes det verkligen som en vårdag, har gått i bara linne ,t-shirt och en lite tjockare tröja så idag använde man ej jacka, den känslan är så himla skön... någon som håller med mig?
Idag hade vi mentorstid,spanska och idrott men på idrotten så fick man välja på att spela fotboll ute eller gå en promenad så jag,Lina å Issa gick en promenad i saltskog riktigt mysigt var det, och då spelade vi in lite filmer på slutet hihi :D
sen så gick jag ner på stan ,mötte mamma å syrran så då gick vi där lite, fick med mig ett par chinos hem som jagf velat ha till våren så idag köpte jag dem. Köpte dem på JC om det är någon som undrar ;)
sen när vi va klara så tog vi en glass och sedan åkte vi hem, och nu ska jag ut, vi kanske ska grilla ikväll, annars så gör vi det imorgon ,det skulle bli fint väder då mee :)
hur har eran dag varit?
vi ses sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0